Tuesday, April 5, 2011

cERiTa SeMaLAm.....

Assalamualaikum...

ingat lagi tak entry yang pasal sUsHi ni??
tak kisah la ingat ke tak ingat kan...
nak cerita ni..

setelah bertungkus lumus mencari sesape yang nak pegi makan sushi dengan aku, akhirnya aku dapat gak pegi makan kan...kat ECM best....
best best~~~
plan nya nak makan banyak2 sampai muntah..heee..(ye ye je...
tapi, tak sanggup lak...tambah dengan tak banyak sangat sushi yg dorang dah buat tu kan..malas nak oder..
kang melampau2 lak..huhuuu..
bese la bila dah lama kempunan nak makan, gitu la slalunya...

ni je gambar yang sempat amik..yang laen dah masok perut aku ngan mazia..hahahaa...


jenis2 gini je yang ada atas tray tu...

ni baru 3 pinggan..hee

Miso Ramen...sedap2...



mazia senget...


lepas abih makan sushi ni, plan nya nak g tengok wayang lak...sekali pegi, cite yang kitorang nak tengok tu, start pukul 10.30 mlm kot...
frust gak la sikit..sebab tak jadi tengok...
pastu mula la sesi borong memborong barang lak..paling banyak membelinya, aku la..hee..
tapi bukan beli makanan oke~~~
masuk kedai barang2 komputer jap..bajet nak window2 je...sekali tengok mouse2 yang comel2, headphone yang besar2 gitu...tak tertahan nafsu aku...
melayang la duit aku membeli semua tu...kalo murah, tak pe gak..ni yang aku berkenan, gila bapak mahal...
headphone je dah mencecah RM 100 lebih..nasib baek la aku waras lagi..
kalo tak, tah beratus2 abih kat kedai tu je aku borong..
masalah aku bila membeli barang ni, satu je...
aku jenis tak tengok harga..bila aku dah berkenan n time tu memang ngah mood shopping, aku rembat je sume...tapi kalo barang2 gini je la..
kalo bab baju ke seluar ke, tudung ke, jangan harap la aku nak beli walaupun murah...kalo yang ni, memang kena tungu aku betul2 rasa nak membeli (kira cam nafsu membeli aku kena dalam 200% ke atas..)

selalu orang cakap, perempuan kalo g shopping, mesti nak g beli barang2 camtu..baju, handbag, tudung, dsb kan....
majoriti perempuan camtu..bese la, dah nama pun perempuan kan...hee..

ok, kita tinggal cerita beli barang tu...sambung balik...
lepas kuar dari ECM, plan nak balik dah..sebab memang cadang nak balik lepas solat maghrib kan...
tapi, on the way balik tu, tetiba rasa cam tak nak balik lak...terus pusing balik pegi TC..hee..
sampai TC je dah dekat kul 9 rasanya..kalo tak salah la...
lepak2 amik angin jap tepi laut tu, pastu mazia lak dahaga katenya..
masok la McD..cadangnya nak beli air je..sekali lepas masok, macam2 lak beli..
kesimpulannya, makan lagi..(sedangkan makan sushi tadi pon still kenyang lagi sebenarnya...)
dapat la makan bubur, nugget, applepie gitu...

pastu, mase pon dah 11 lebih..kang lewat lak sampai UMP kan...
terus la gerak balik..sebab mazia dok dalam..so, tak ley la nak masok lewat sangat..kang kena tahan ngan guard..huhuuu..
sampai UMP, dah kul 12 lebih gak..(aku drive medium speed je..tu yang dekat sejam baru sampai...hee..) malas rasa nak drive...

lepas dah sampai, hantar mazia, aku pun balik bilik aku...
cerita selepas sampai ni, tak yah cerita la..
seram rasa tetiba...dekat tengah malam lak tu sekarang...huhuuu...
biar ianya jadi satu pengalaman n kenangan..wahh gitu...huhuuu...

k2, daaa.....(-_-)






4 comments:

  1. adeh,semalam dah ade org buat org mengidam cikencop, ni nak mntak ngidam sushi pulakk..-.-

    ReplyDelete
  2. huhuuu...
    ajak la org tu bwk g sushi lak...
    sedap2...(^_^)

    ReplyDelete
  3. kak wawa~mkn x ajk org..huk3~~ ^^V..
    cite slpsnye tu smpn sndiri2 sudh..hahaha..

    ReplyDelete
  4. hee...oke2...tadi zam dah tanya dah apa ceritanya..
    hohooo...cerita la kejap kat dia tadi...dia pon sme je dba..nyampah cerita kat dorang..hahahaaa...

    ReplyDelete