Wednesday, August 3, 2011

KenAnGaN yG TaK dApAt DiLupAkAn...

Assalamualaikum...

bulan Ramadhan yg mulia ni, tetiba aku tingat kat kawan2 lak...rasa rindu lak kat dorang sume...jadi, aku nak cerita pasal sorang kawan aku ni la sikit...tapi secara general je la..heee...tapi, sebelum tu, aku sangat2 berharap, takde sesape yg mempersoalkan siapa gerangan yg dimaksudkan..kalo ada yg bertanya pon, soalan tu takkan dijawab ye...kalo soalan laen, bole la..heee...

Kisah ni berlaku takde la baru sangat n takde la lama sangat…tengah-tengah la kot..hee…

Perkenalan agak lama jugak..tapi rapat, boleh dikatakan baru lagi…jadi, kenangan tu mestila ada kan…walaupun orang yg kita kenal tu cuma 2 3 minit je..

Emm secara ringkasnya, sesape yg kenal, rapat n yg paling penting, berjaya mencuri hatinya, memang sorang yg sangat bertuah…selama 23 tahun aku hidup atas dunia ni n selama lebih kurang 16 tahun aku mula belajar berkenalan dengan orang-orang sekeliling aku, belum ada lagi yg sama macam dia…maksud aku, character dia la…tapi, aku tau la..sume orang memang tak sama..sedangkan yg kembar seiras pon punya personality yg berbeza, apatah lagi yg takde kembar kan..

Tapi, maybe kat mata aku je la kot…orang lain mungkin tak perasan kat mana istimewanya dia…huhuuu… tetiba rasa nak gelak golek2 lak…hahahaaa mungkin jugak sebab cuma aku yg tau sape sebenarnya dia ni…camne la wawa bole cakap camni ni..aduhaii la….hemmm takde la istimewa sangat2 kan…bese-bese je…

Actually, aku nak puji2 dia..tapi bila fikir2 balik, kang ada yg fikir pelik2 lak kan…so, takyah la…(^_^) cukup setakat aku je yg tau…dan yg paling penting, dia ni bukan la orang yg aku penah maksudkan dalam entry2 sebelum ni…dia orang yg berbeza…

K k sambung semula…kisahnya bermula dalam satu majlis/program…macam aku cakap mula2 tadi..kenal dah lama cuma rapat still baru…starting bese2 je..tapi ntah camne aku pon tak tau, aku rasa senang dengan dia…bila sembang, rasa cam penah rapat sebelum ni…pelik pon ada gak…tapi tak kisah la kan..sebab kadang2 aku memang camtu dengan sume orang..heee kadang2 laa….so, takde sebab la aku nak rasa pelik sangat dok…hmm wutever la kan..=)

Jadi, kenapa tajuk entry kali ni “Kenangan yg tak Dapat Dilupakan”…??

Sebabnya, ada satu incident yg memang aku tak dapat lupa….huhuuu…nak cite pon cam malu lak…tambahan pulak dia mesti tau sape dia kalo dia baca ni…hmm no no no…dia tak ley tau n sape pon tak ley tau sape yg dimaksudkan…tapi incident tu la yg merapatkan aku n dia…so, kenangan tu bila fikir semula, tak perlu diceritakan la..sebab kenangan adalah sesuatu yg tersimpan dalam diari kehidupan seseorang…so, ianya akan sentiasa di ingatan…takde salahnya samada nak cerita atau tak…tapi kalo ianya dirasakan terlalu privasi, sape pon tak kan cerita kan..heee~~~ pape je la…(^__^)

Selama aku rapat dengan dia, aku tau beberapa perkara yg aku rasa dia tak penah cerita kat sape2 sebelum ni…tapi tak tau la kan..aku rasa je..huhuu…sebab perkara tu bagi aku tak sepatutnya diceritakan pada sesape pon..masa silam, bia la ianya berlalu..masa sekarang n masa depan yg patut diutamakan dan difikirkan…betul tak?? tapi, pada aku, tak kisah la camne masa silam kawan2 aku..sebab dorang tetap sahabat aku sampai bila2…kita kan cuma manusia biasa..sentiasa buat silap…takde yg sempurna…(^__^)

dia ni sekarang, aku rasa dah bahagia dah tu...sebab dia dah dapat apa yg dia inginkan selama ni...aku tumpang gembira jugak la..n harap kebahagiaan dia berpanjangan selamanya...

Mudah-mudahan, someone tu dapat menghargai n menerima dia seadanya..camne pon, dia adalah kawan aku selamanya… dan insyaAllah akan sentiasa ada bila diperlukan...(^___^)


4 comments:

  1. suspen btulla entry k. wawa ni. hoho

    ReplyDelete
  2. apa yg suspen ni dila?? cam bese je kan...huhuuu...

    ReplyDelete
  3. x biase ni. luar biase ni dila ek? sape ek? haha. selamat berpose kak wawa and dila! rindu korg la. heih..xde org lain ke nak rindu...asyik korg je..

    ReplyDelete
  4. teetttt~~~ soalan salah..so, takde jawapan...=D

    ap la...bese la tu...xde yg luar biasanye...

    rindu la selalu..baru bes sbb ada org rindu..heee....sebulan lagi, kita jumpe ea...

    ReplyDelete