Thursday, August 18, 2011

FeVErEt...





NEWBOYZ...

lagu ni adalah lagu feveret pertama aku masa muda-muda dulu...aku ngan adik aku sama-sama minat group ni..adik aku sampai sanggup beli semua kaset newboyz yg kuar waktu tu...memang lagu jiwang yg pertama melekat kat dalam kepala otak aku ni...movie yg dorang ada berlakon tu pon, ktorang beli gak cd nya...

video ni aku dapat dari youtube...comel kan dorang dulu...tomok yg paling aku minat skali...memang menggila la aku dulu kat tomok ni..hahaaaa...

kaset yg adik aku beli dulu tu, dah takde dah sekarang rasanya...hilang ke simpan kat mana, aku pon tak tau...yg movie tu pon, tak tau dah kat mana cd tu..huhuuu lagu ni dalam album pertama dorang kalo tak silap...tak sure lak..heee..sekarang dah lama tak dengar pasal group ni...aku pon sejak sekolah menengah, dah tak amik tau sangat dah...dengar apa yg ada je...

yg banyak cerita kuar sekarang pon, rasanya tomok je..member yg laen tu, takde pulak..ke, aku je yg tak tau, ntah la..heee....

hmmm rindu lak zaman kanak-kanak dulu...nakal, lasak..dah macam lelaki dah mak aku kata...tapi, kenangan yg sangat bes adalah zaman kanak-kanak kan..tapi, susah dah nak dapat tengok budak-budak zaman sekarang ni cam dulu..dorang sekarang banyak indoor game je..outdoor game tak nak langsung kadang-kadang...nakal dorang pon dah nakal yg pelik-pelik...hmmm...

pape pon, lagu ni tetap lagu pertama yg akan sentiasa kekal sebagai lagu feveret aku...(^_______^)




4 comments:

  1. lagu zaman umur 6taun. serius paling ingat! hahaha

    ReplyDelete
  2. cik pija : suka jugak ke??ke ingat sebab laen..ramai membe time tu tak suka lagu ni..heee....

    ReplyDelete
  3. ingat sbb abah penah bawak ke skolah dia, then ada petandingan karoke, org yg menang tu nyanyi lagu ni la. hahaha, nostalgie btul. :P

    ReplyDelete
  4. oooo oke..memang satu kenangan yg tak dapat dilupakan...heeee....

    ReplyDelete