Sunday, June 19, 2011

FaMiLY (pArT 4)

Assalamualaikum...

Keluarga merupakan satu kelompok manusia yg dihubungkan melalui perkahwinan, pertalian darah atau pengambilan anak angkat...ayah, ibu dan anak adalah asas sebuah keluarga..tapi, tak semua pasangan yg dah kawen ada anak..sekarang ni pon, yg belum kawen pon bole ada anak kan..jadi, keluarga pon ada banyak kategori jugak...hmmm...

semua orang ada keluarga..takde sorang pon kat dunia ni yg takde keluarga...cuma bezanya, ada yg tau sape keluarga dorang, ada jugak yg tak tau..sebab tu jugak la wujudnya rumah-rumah anak yatim kan...dorang pon ada keluarga tapi mungkin mak n ayah dorang dah meninggal..sedara-sedara lain mungkin tak berkemampuan untuk menjaga dorang kan...so, terpaksa la dorang tinggal di sana...

sebelum ni, aku dah cite pasal ayah, mak dan adik aku..so rini, aku gabungkan semua..heee...

biar gambar je la yg cite sikit-sikit kan...gpon, gambar lama2 tak de sangat...ni pon sikit je yg adik scan dulu...

gambar kawen ayah n mak...heee...

montel-montel..ish3...huhuuu...

ni gambar dengan sepupu2 skali...


kalo tak silap, yg baju biru tu yg kawen tu..masa kecik..heee...

ni gambar latest...hohohooo....





keluarga aku tak ramai...4 orang je tapi sekarang tinggal 3 la kan...emm tapi kalo keluarga besar, memang ramai la...sepupu aku ramai...ada yg kecik lagi, ada yg dah besar, dah kawen...sampaikan aku punye panggilan pon dah jadi tok n mungkin dah sampai moyang dah..tapi yg tu keluarga sebelah ayah la..kalo sebelah mak, aku still muda lagi...hohooo....ngarut2...

ok, tu je la setakat ni...penat tunggu upload ni..asyik lost je connection..serabut betul...






No comments:

Post a Comment