Thursday, June 16, 2011

BeFDaY BoNDa....

Assalamualaikum.....

4 Jun 2011 ritu adalah befday mak aku..aku memang dah kat umah la kan..kebetulan, adik aku pon balik sebab ada kenduri kawin sepupu kat Kulim minggu depannya...adik aku ada keje apa tah kat U dia tu..balik kejap2 je...lepas kenduri tu, dia terus balik U..masuk belajar katanya tapi sebulan je..pastu balik umah semula...hmmm takpelah....=)

tengok gambar je la...hari befday mak..hee....






ni hadiah adik bagi..heee....



matching tak kad aku ngan adik aku..huhuuu...

gambar ni amik lepas pegi makan kenduri dekat2 umah je..petang tu lak, baru nak gerak pegi Kulim...
2 3 hari gak la dok sana...akad nikah pastu kenduri sebelah perempuan...

ni la sepupu aku tu..nak pegi untuk akad nikah..
yg ni masa kenduri..
tak clear sangat...hohooo...hmmm stakat ni je la ye dulu....




No comments:

Post a Comment