Monday, May 2, 2011

FaMiLY (pArT 3)

Assalamualaikum....

Pada 6 April 2011, aku cerita pasal arwah ayah aku kan..pada 15 April 2011, aku cerita pasal mak aku lak...so, rini, aku nak cerita pasal adik lelaki aku lak...(^_^)
mase kecik2...yg tersengih takde gigi tu dia la tu...

Nama : Mohammad Najdi Bin Mohd Noor
Umur : 22 Tahun
DOB : 29 Oktober 1989
Status : Bujang n masih belajar..(hee tetiba lak..)
IPT    : Universiti Sains Islam Malaysia (USIM), Nilai, N9
Course : Degree in Bahasa Arab & Komunikasi (kalo tak salah la..hahahaa...)
Sek.Men : Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Arau, Perlis (2002-2008)

secara ringkasnya, itu lah dia...hee..dia baru tahun 2 kat usim tu..dia sambung form 6 dulu...umur beza setahun je dari aku...tengok gambr atas tu, kecik je kan dia...ni ada lagi gmbar dia..banyak sebenarnya, tapi tak de lam laptop ni..ada lam external...tapi external lak ada peminjam belum bagi balik lagi..huhuuu...so, gambar ni pon aku amik dari fb aku..huhuuu...

hohoo..

kecik kan dulu-dulu..bole lambung-lambung lagi..heee
ni gambar dengan sepupu-sepupu...

dulu2 memang la kecik kan..sekarang ni, kalah aku..hahahaaa...aku tak tau nak cerita pe pasal adik aku sorang ni...yg pasti, atas surat beranak je tarikh aku lahir awal dari dia n status sume orang tau, aku ni yg sulung...tapi realiti, tak macam tu..hee...aku nampak cam muda remaja gitu..hahaa perasan...eh, betul la tu...adik aku ni memang nampak matang dari aku...aku je yg still cam budak2 perangai...hohohoo...dia je yg banyak ngalah dari aku...nak tgk tv pon, kena ngalah...teruk2...nak wat cmne kan...hee...nasib dia la jadi adik aku..huhuuu...(^_^) 

dulu selalu gak gaduh2...smpai kena marah ngan mak..tapi bukan la sampai bertumbuk ke apa..ish, tak baik la kan gitu...dia suka buli + usik aku..geram la kan..haa...pastu, ngadu kat mak, mak lak cam masuk belah dia..tension r...hahahaa...tapi cam kelakar lak bila ingat balik...hohooo..

kalo tak silap, kat sekolah aku kot ni....

gambar atas ni, rasanya ayah aku amikkan masa aku sekolah menengah...kat sekolah aku kot tu..ke sekolah dia ea..background tu cam sekolah aku..tapi, rajin lak dia pakai songkok g lawat aku...heee....tak sure la pulak...tak pe la..biarkan..heee...

ni mse befday dia yg ke-17..lewat sket celebrate...

lewat tu sebab aku takde kat umah time tu...masa ni aku kat matrik kot..aku balik umah, baru celebrate..hee..jarang sambut pon sebenarnya..tapi tetiba ritu aku rasa cam nak sambut befday dia..tak tau la nape..huhuuu...aku ngan mak je g beli kek tu n of coz la aku yg pilih kek tu..heee....=D

gmbr last utk entry kali ni....

gambar latest dia aku tak de...susah nak amik gambar dak ni..dia amik gambar org lain je tau...aku nak amik gambar dia pon, dekut...bajet mahal sangat la kan...hahahaaa...pape pun, u r my one and only lil bro...hee...(^_^)

k la..tu je la setakat ni rasanya...(^_^)




No comments:

Post a Comment