Thursday, May 19, 2011

LaPToP, tV, KeLuAR, mAKaN, dll...~~

Assalamualaikum

takde pe nak conteng kat sini pon...
sebab taktau nak cite pe...
hmm mungkin esok aku bole cite pasal sesuatu...hee...

tapi, yg pasti..tak sabarnya rasa nak g jenjalan ngan mak n adik nanti...
mula2 plan nak g Bukit Gambang je..
ni pon sebab maksu yg ajak...
dah lama dia nak bawak mak g sana...
yelaaa walaupun 4 tahun aku kat Gambang tu kan...
tapi mak tak penah pon g jalan2 sane..
pegi pon sebab nak amik aku je..hee...

so, sekarang ni, nak la bawak mak g jalan2 sne..
hohooo...
pastu kalo ada masa, ingat nak g tempat lain jugak..
tapi tak tau lagi mana...
tengok bajet la kan..hahaaa...
tak pun, tunggu lepas aku keje ke kan..
cuti2, bole la kot....(^_^)

sebenarnya, impian aku dari dulu lagi nak bawak mak n ayah aku g jenjalan...
tapi ayah tak sempat kan..
so, bawak mak je la..huhuuu..
kalo ada rezeki, bole la g sume tempat..
aku nak pegi sume tempat kat dalam Malaysia ni...
nak harap melancong luar, tinggi sangat kot impian tu..huhuhuu...

takpe...
yg penting, abihkan dalam negara dulu...hee..
banyak tempat best, cuma tak berpeluang je kan...

takpe2...
insyaAllah, ada la peluangnya tu nanti...
kalo aku tak dapat plan, maybe adik aku bole plan kan..hahahaaa...=D

dah2, ngarut dah ni...
bosan pon ada ni..
tengok tv je dari tadi..
sampai dah takde cerita dah nak tengok..
sume ulang2...
csi ulang, detective conan pon ulang...
tapi bole tengok onepiece..heee
tak penah tengok lagi cite ni..

k la..jap g ada csi season 11...
baru nak tengok ni..
sekarang tengok house dulu...
selamat malam....~~~


No comments:

Post a Comment