Monday, February 21, 2011

cOoL????

fuhh, ajaib aku rini...dpt bertahan n mengawal emosi dgn baek...walaupon dlm hati, Tuhan je yg tau cmne aku rasa...sakit sgt2..sesak dada rasa..smpai t'paksa kawal pernafasan...tp, kne control la kn..sbb rmai org...maintain cool kan mmg kepakaran aku...hohohooo...



tp, betapa hipokritnya aku depan sume org rini...
t'paksa senyum, t'paksa ketawa sme2, t'paksa wat sumenya cm biasa...cam xde pape berlaku...ada la 2 3 org yg cam pasan perubahan aku time tu..mayb sbb aku t'lepas sekejap kot mse tu..bajet xde org pandang kn..dah rmai, mmg dgn harapan xde sape pasan la kalo berubah pon...tp, yg pasti, dorg yg t'prasan tu pon sbnrnya xtau gak pape...cme sbb dah slalu bersama kot..so, bole nmpk la walaupon sket je prubahan tu..xkisah la..

jnji, rini aku berjaya mengawal emosi aku..bkn emosi yg mengawal perbuatan aku...=)



2 comments:

  1. x nak cita apa yg berlaku ka?
    xbes nak bca la klau lagu nie.....

    ReplyDelete
  2. hmmm...mne bole cite sume..
    kang kalo ada sesapa yg kt tmpt kejadian bce kang, dia dpt agak lak kan...

    so, sy suka tggl gini je...=)

    ReplyDelete