Wednesday, October 17, 2012

kONvO_1

MAJLIS KONVOKESYEN UMP KALI KE-7 
berlangsung pada 13 dan 14 Oktober 2012 yg lepas..

aku telah bersepakat membawa berkat bersama-sama dengan sorang sahabat aku untuk bergerak ke UMP kampus Gambang pada 11 Oktober 2012...
setelah persepakatan dipersetujui dengan sepenuh hati, maka dengan itu termeterailah sebuah janji...
pada awal pagi yg tak berapa nak awal tu, bertemulah dua sahabat di perkarangan KL Sentral...[nape kat situ?? sebab masa tu aku kat Kota Damansara..dia pulak kat Serdang..mana aku tau jalan nak ke sane...hohoo alasan...-__-""]
setelah pertemuan 8 mata yg bersaksikan waris terdekat ku, perjalanan dimulai dengan penuh keyakinan...weee~~~ (kuang-kuang...bajet tau jalan..sekali kena pusing balik.....0__o) 
Alhamdulillah, perjalanan lancar tanpa sebarang gangguan dan halangan....(mana taknye, aku jugak yg kena drive sampai UMP...dia baek punye tido kat sebelah...erk ok, ada la dia drive kejap kua dari kesibukan kota....o_O)
sesampainya kami disana bersama-sama perut yg berkeroncong...mencari kenalan-kenalan yg sudah dihubungi sebelumnya...demi menyempurnakan misi pada hari tersebut....

ni secubit gambar selepas misi pengambilan jubah....


bersama adik-adikku~~~

yg baju oren tu bajet letih...letih tido sepanjang perjalanan...huhuuu...

Nur Adiba Mohd Noor...

Adila Khir....

bersama Nur Shazwani Nadzri...bus stop ump....
sempat bergambar sebab lama tunggu mamat2 sekalian sampai...

di kedai makan simpang empat gambang....


lepas makan dengan kenyangnya, balik berehat menunggu hari esok....12 November 2012...
sebab ada rehearsal konvo...pagi...
plan nk pegi la ngan budak-budak ni....
tapi...terlambat lak sampai ump...huhuuu...
aku menumpang kasih di rumah dieyba, wani nadzri n cik wani...luar ump...
bila sampai, rehearsal dah start...
ramai jugak yg pegi rupanya..hohoo...
sebab lambat, ktorang dok belakang je tengok...hee...
lepas habis tu, terus g lunch....
kat kafe dalam je...





No comments:

Post a Comment