Tuesday, October 2, 2012

DoAKu uNTuKmU....


bila belek-belek semula blog aku....tengok entri-entri yg lepas...nampak macam kehidupan aku ni penuh dengan kesedihan lak kan....mungkin sebab aku takde sesape yg boleh aku luahkan sedih aku...mungkin juga sebab aku takde kekuatan untuk bercerita pada sesape..jadi, aku jadikan blog ni sebagai tempat untuk aku luahkan sikit sebanyak...sebab, kat sini aku juz perlu taip je..tak perlu tengok muka sesape, tak perlu tunggu respon sesape...juz taip, selesai, publish...lagi satu, kat sini, aku adalah aku...aku tak perlu berlakon kuat, tabah, dan seumpamanya...aku tak perlu nak kontrol-kontrol...kalau nak nangis sambil bercerita kat sini pon, takde sape nampak....boleh nangis puas-puas, boleh luahkan semua...tanpa sangkut-sangkut....pastu, barulah lega...dapat teruskan hidup aku kat luar sana dengan rasa lapang....patut la ramai yg suka tulis diari...sebab menulis adalah salah satu cara untuk menghilangkan stress, bebanan...meluahkan segala yg terpendam...macam-macam lagi la...baru aku sedar sekarang semua tu...hmmm 


lagu ni penah aku post dulu.....(kat sini)
tapi rini aku nak post lagi sekali bersama dengan lirik...

DOAKU UNTUKMU....Wali Band


No comments:

Post a Comment