Thursday, March 17, 2011

tAJuK aPa yG sEsWAi...????

Assalamualaikum..

dari semalam, sambung pagi tadi, sampai petang, pastu malam lak...
rasa sedih je memanjang...
tak tau nak kata dari sebab yang sama ke tak..
rasa cam lemah sangat diri ni...
minggu ni minggu sedih, suram, muram kot...

bila baru je nak rasa hepi2 sket, ceria2 sket..
mesti datang yang sedih menyulam keceriaan tu...
dan terus meragut kegembiraan yang didamba...

takde kata2 yang betul2 dapat menggambarkan realiti..
yang ada, cuma fantasi, khayalan, dongengan semata...
yang setia mengisi ruangan maya...
dan tanpa segan silu menconteng ruangan hati...

andainya kau bisa faham setiap contengan itu......

tapi, kau tak pernah faham kan...
bila saja kau merasakan yang kau memahami..
sebenarnya kau semakin jauh untuk mengenali...
bila saja kau merasakan kau peduli...
sebenarnya kau semakin jauh untuk mengetahui...

hati aku, jiwa aku...
cuma aku yang tahu...
kau takkan pernah tahu kalau kau terus macam ni...

atau...
kau tak peduli pun sebenarnya...??
mungkin cuma aku yang mengharapkan kau peduli...
tapi, salah ke???

aku tahu kau tahu perasaan aku pada kau..
sebabkan perasaan ni ke kau selalu buat aku gini??

dan aku jugak tahu..
tanpa aku, kau tetap bahagia, gembira...
kerna kau ada segalanya...
tapi aku???
kau tahu??
akan bahagia ke aku tanpa kau??
akan ceria ke hari2 aku tanpa kau??
kau tahu tu??
mesti tak tahu kan...

oke..aku gtau kat sini..
walaupun aku tahu kau tak baca pun...

kau mungkin bahagia walau tanpa aku..
tapi aku tak..
kau mungkin gembira tanpa aku...
tapi aku tak..
kau mungkin punya segalanya, lengkap walau tanpa aku...
tapi aku tak..
kerna kau sebahagian dari hidup aku..
tanpa kau, aku tak lengkap...

aku mungkin tak bermakna dalam hidup kau..
tapi kau sangat bermakna dalam hidup aku...

kau beri harapan dan janji..
tapi kau jugak yang memusnahkan dan memungkiri...

sampai bila kau akan terus seksa aku macam ni??
sampai bila kau akan terus biarkan aku sendiri??

aku tak mungkin dapat membenci kau..
kalau itu yang kau harapkan...
aku tak mungkin dapat lupakan kau..
kalau itu yang kau inginkan...

maafkan aku kerana terlalu menyayangi dan mencintaimu...
aku hanya wanita biasa yang punya hati dan perasaan...



3 comments:

  1. kak wawa knp?..~~ce cite.ce cite..hahaha

    ReplyDelete
  2. gelak lak dia kan...
    sdey tau...
    jiwa kacau..emosi x stabil....huhuuu

    ReplyDelete
  3. huhuhu...oK2..~~xgelak dh..seyes2..;)

    ReplyDelete