Monday, March 21, 2011

....dALaM HaTi sAYa aDa aWaK......

Assalamualaikum....

tadi godek2 folder document dlm laptop ni ha...
tetibe terjumpa artikel ni..
kat mana tah aku baca n copy dulu...
tak ingat dah sebab dah lama simpan..huhuuu...
saje je nak share...
sekarang kan musim sedih je memanjang kan...
so, tak nak komen banyak...
selamat membaca....

Saya tidak tahu siapa di dalam hati awak tetapi dalam hati saya ada awak. Saya tidak percaya cinta tanpa sebab. Saya boleh berikan 100 sebab kenapa saya cintakan awak. Bau awak, warna kulit awak, rambut awak, senyum awak, mata awak,gigi awak,...... 
Di mata awak, saya tak kelihatan ke? 
Saya ingin, dengan lelaki seperti awak, mengalami apa itu sebenarnya cinta. Saya tahu dalam hati awak tidak ada saya, tetapi kenapa hati saya terlalu sakit? 
Jangan pergi dari saya. Sampai akhir masa saya akan cuba memenangi hati awak, sehingga akhir hayat saya. Ketika itu jika awak ingin pergi dari saya, pergilah. Saya telah menipu. Menipu mengatakan saya benci awak ada di sisi saya. 

Kalau tidur awak tidak lena..Bukan kerana panasnya malam.... 
tapi Itulah tandanya saya mengingati awak.. 

Kalau tidur awak termimpi akan saya..Itulah tandanya...saya rindukan awak.. 

Kalau awak memelok bantal, terjaga di tengah malam...Itulah tandanya...saya memanggil-manggil nama awak.. 

Kalau tidur awak mengiring ke kiri, Tanpa bantal di sisi...
Itu tandanya...,saya membisikkan cinta syahdu pada awak... 

Kalau tidur awak mengiring ke kanan dengan wajah yang tenang...Itulah tandanya...,Ciuman sayang telah saya kirimkan.. 

Tapi kalau tidurmu sudah nyenyak....,Maka ia membawa berita yang menyatakan saya telah tiada lagi.. 



Saya tidak tahu siapa di dalam hati awak tetapi dalam hati saya ada awak..


No comments:

Post a Comment