Sunday, March 20, 2011

kU mENanTi Ku MeNanGiS

Assalamualaikum....

sdey lak tetiba dengar lagu ni...saje godek2 kat gratisan muzik tu...tengok lagu apa bes...pastu jumpe lagu ni..
tak penah dengar pon sebelum ni...lagu kumpulan Data....

tetiba tingat kat beliau...sebab maybe nanti akan jadi camni kan...sape tau masa depan camne..tul tak???
mungkin sebab terpaksa...mungkin jugak sebab takde jodoh...hmmm...

rasanya dah 2 3 post aku cakap pasal dia...yang hepi ada, yang sedih ada...sape dia??? 

dia adalah seseorang yang dulunya hadir dalam hidup aku saat aku perlukan sorang teman..dia adalah seseorang yang menceriakan hari2 aku dari saat aku kenal dia sampai sekarang..dia adalah seseorang yang pernah membuatkan hati dan perasaan aku tak menentu...dia adalah seseorang yang juga selalu membuatkan hati dan jiwa aku sakit dengan perbuatan n percakapan dia...dia adalah seseorang yang tak mungkin aku dapat lupakan walaupun dia lupakan aku...dia adalah seseorang yang dulunya teman, sahabat, rakan dan satu2nya tempat aku bole jadi diri sendiri...

dan sekarang, aku dah tak bole nak anggap dia sekadar teman atau sahabat biasa..mungkin aku dah terlanjur sayang agaknya...dan tu lah sebabnya aku selalu makan hati...mustahil untuk aku dan dia bersama...banyak halangan yang ada antara kami...kehidupan dia dan aku tak sama...

tapi, kita sume tak tau apa yang akan berlaku dalam hidup kita esok...lebih baik atau lebih buruk atau mungkin sama je...walau camne perfect pun yang kita plan, kalo Dia tak izinkan, takkan menjadi jugak kan...

hmmm dah2 cakap pasal ni...lewat dah ni..tido lagi bes...(^_^)
sebelom tu, layan jap lagu ni...takde la bes sangat kan..lirik dia, ok la kot...heee pndai2 je komen lagu orang kan...cam la pro sangat..huhuuu....so, layan je laa.....


KU MENANTI KU MENANGIS - DATA

Menangis ku menangis
Tangisan ini padamu kasih
Menangis aku menangis
Saat kau pergi tinggalkan diri ini

Di saat engkau pergi aku menanti
Menanti ku menanti dikau kembali
Mengharap kasih yang tak pasti
Cinta yang suci
Di mana janji kasih sejati
Kau tinggal pergi

Merana aku dalam sengsara
Cinta yang dusta jangan berpura-pura

Biar ku derita
Biar ku merana
Biar ku kecewa
Asal kau bahagia

Menangis ku menangis pilu hatiku
Menangis ku menangis tak siapa tahu

Mengharap kasih yang tak pasti
Cinta yang suci
Di mana janji kasih sejati
Kau tinggal pergi

Kau tinggal pergi
Kau tinggal pergi









2 comments:

  1. kak wawa bru dgr?
    owg dh lme dgr..hiK3..
    (banGge jap..ha3)

    ReplyDelete
  2. alaaa dba....
    nak wat cmne...org bkn rajin nak mencari lagu2 lme ni w/pon minat..heee...
    xde dlm koleksi lagu ni...huhuuu...

    ReplyDelete