3 bulan training dah settle..sempat 2 3 minggu jawab call yg real...masa praktis dengan yg betul punya memang banyak beza...berapa percent je yg belajar ritu dapat apply masa jawab call..situasi sebenar memang tak sama langsung...request dari pax memang macam tak masuk akal pon ade...jadinya, yg belajar ritu tu hanya basic je untuk step yg patut dibuat...
dari contact centre, aku transfer ke bahagian ticketing...sebab ada dorang buka offer untuk volunteer yg nak ke ticketing office kat KLIA..kiranya bahagian ticket counter la..sebagai frontliner kan..30hb Mar ni kena pegi KLIA dulu..
mula-mula ingatkan terus kena start keje kat KLIA...tapi rupanya kena training lagi kat KL Sentral pulak...huhuu kitorang berenam semuanya...so akan start training sebagai frontliner kat sana dulu...sebabnya cara contact centre dengan ticketing office ada sikit beza..di contact centre cuma perlu bercakap tapi di ticketing office, kena berhadapan terus dengan pax...imej kena jaga, cara nak approach pax lagi..macam-macam la..so, itu yg kitorang akan diberi training..
harap-harap ok la kan...follow the flow je...
No comments:
Post a Comment