Wednesday, November 7, 2012

4 NOVEMBER 2012



4 NOVEMBER 2012

permulaan untuk sesuatu yg aku sendiri tak pasti macam mana....
berkaitan dengan diri aku....
ada kaitan ke dengan orang lain???
hmmm mungkin ya, mungkin jugak tak....

suatu keputusan yg mengubah siapa aku pada pandangan diri aku sendiri...
sebab....
pada pandangan orang lain, aku masih sama...

puiii!!!!
apa yg aku merepek pon tak tau...
tapi itulah hakikat yg perlu diterima...
perlu diterima oleh AKU....
kuang kuang kuang...

hmmm tak tau la nak kata menyesal ke, bersalah ke...
sebab takde pon perasaan tu...
jadi...

seandainya kau baca entri ni...
setulusnya...
aku minta maaf dengan apa yg berlaku...
atas permintaan tu...
aku tau kau tau apa yg aku maksudkan...

kau tetap kawan aku selamanya....
^____^

No comments:

Post a Comment