Sunday, January 1, 2012

UnTuK mEnCiNTaiMu...

jom layan lagu ni...
member aku post lirik kat fb dia..aku tgk cam best je kan..
lepas tanya-tanya, dia send lagu ni kat aku...
bole tahan la kan..

UNTUK MENCINTAIMU by SEVENTEEN


apa yang harus aku lakukan 
untuk membuat kau mencintai ku
segala upaya telah ku lakukan untukmu

apa yang harus aku tunjukkan
untuk membuat kau menyayangiku
ini lah aku,
yang memilih kau untuk ku

karna aku
mencintai mu
dan hati ku hanya untuk mu
tak akan menyerah
dan tak kan berhenti mencintai mu
oooo

ku berjuang dalam hidup ku
untuk selalu memiliki mu
seumur hidup ku
setulus hati ku
hanya untuk mu
ooooooooo

karna aku mencintai mu
dan hati ku hanya untuk mu
tak akan menyerah...
dan tak kan berhenti mencintai mu.....

ku berjuang dalam hidup ku..
untuk selalu memiliki mu
seumur hidup ku
setulus hati ku
hanya untuk mu,,
seumur hidup ku
setulus hati ku.... ooooooooo...


1 comment: