Sunday, January 1, 2012

tAHun bArU~~~~

SELAMAT TAHUN BARU 2012.....

ni entry yg ke-2 untuk tahun ni..lalalalaaa....
lama sangat dah aku stop share lagu-lagu, maki-maki, crite-crite, dan seumpamanya lah kan....
so, entry yg 1st tadi tu aku share lagu yg aku dapat dari kawan aku baru-baru ni...
lirik simple je..tapi lagu bole tahan la kan...
sampai rumate aku pon dah bole hafal lirik ni..hohooo...

hmm tahun 2011 baru je berlalu...tp, banyak lagi perkara yang patut aku buat, aku tak terbuat...
yang penting ada, yang tak penting pon ada..
masalahnya yang penting pon tak dapat settle...teruk betul la..
antara semua yang penting tu, ada satu yang paling penting..
tapi sampai sekarang pon aku tak dapat nak lunaskan...
faham-faham je la kan bila berkaitan dengan kemahiran membuat keputusan ni..
memang aku fail la kan...
ni la sebab'y aku selalu tangguh ni...
tapi, sampai bila..
bukan la aku tak penah fikir langsung, tapi sebab aku takde skill tu...
jawapannya, nothing la kan...
huhuuu....

mintak maaf la pada yang berkenaan...
ni bukan seperti yang dibayangkan...
lebih susah dari yang difikirkan...


No comments:

Post a Comment