Tuesday, February 14, 2012

KaRNivAL wAJaDiRi 2012....

entry ni berkenaan Karnival Wajadiri (KWD) pada 11 Februari 2012...ok tau, baru post sekarang sebab?? nak masukkan gambar susah..walaupun tak banyak mana...so, macam yg sebelum ni jugak, terbengkalai dalam draf je...heheee....

masa ni aku masih lagi bergelar pelajar UMP...jadi, secara tak langsung aku membantu junior2 aku yg sweet2 ni untuk pertandingan dorang tu la...kalau tak silap aku, ni kali ke-4 aku terlibat dalam KWD...3 kali aku dah jadi peserta..so, kali ni bagi pada yg masih muda remaja..hahahaaa aku sekadar membantu sikit-sikit je...^__^

tapi gambar masa training takde lak..tak amik pun dari dorang...

training pon takde la teruk sangat kan...(tul tak??? hohoo..)
cuma satu je tak best...kali ni tak stay sama-sama...macam 2 kali yg lepas, semua stay satu bilik...laki pompuan asing la tapi...kali ni, tak...jumpa masa training je...tak bes tak bes...tu satu je la tak best..tapi yg lain, ok je...

tak mo bebel panjang, ni antara gambar masa hari kejadian...amik pkai fon je ni rasanya....


gambar bersama dengan peserta dari pasukan lain...

adik-adik ku....yg pompuan je la....



couple of the year....


updated:

sekarang, dah bertambah beberapa pasangan untuk tahun ni je...tahun depan??? siapa tahu....heee....^____^

No comments:

Post a Comment